Nu va suparati !!!

Nu va suparati !!!
     NU VĂ SUPĂRAȚI!
    Am văzut de multe ori această afirmație în mesajele sau comentariile voastre, și de fiecare dată mi-am pus întrebarea, oare de ce această afirmație? ce este în mintea unei persoane care începe o conversație cu această afirmație atât de defensivă. Oare de ce ar trebuii să ne supărăm când cineva dorește produsele noastre sau are anumite intrebări legate de ele? 
    Mulți dintre noi am trăit o perioadă în care ne-am obișnuit ca atunci cand mergem intr-un anumit loc sa cumpărăm sau să rezolvăm ceva, să întâlnim oameni ocupați sau apatici, chiar cu o față scârbită, care ne privesc sau vorbesc intr-un mod, care ne face să ne dăm seama ca i-am deranjat, și unii dintre noi au ajuns până acolo încât să înceapă orice conversație  cu aceasta afirmatie NU VĂ SUPĂRAȚI! fiind deja in noi o teamă(chiar o traumă) ca am deranja sau supăra pe cel din fața noastră cu o simplă întrebare.
   Aș vrea să îți spun că noi, la INEDIT PRINT nu ne supărăm:), că poți să ne întrebi orice dorești și de câte ori dorești și promitem că dacă știm să îți oferim un răspuns, o vom face cu drag, chiar și dacă aceasta întrebare nu are legatură directă cu activitatea noastră. Dacă totuși ai multe intrebări de cultură generală îți recomandăm ChatGPT, care îți poate oferi informații mai detaliate și are timp să răspundă tuturor curiozităților tale.
     De ce nu ne supărăm noi la INEDIT PRINT? Pentru că noi am înțeles că suntem aici tocmai pentru asta, să răspundem întrebărilor tale, să te ajutăm cum știm mai bine să iei cea mai bună decizie, pentru că scopul nostru este să oferim servicii și produse cat mai aproape de excelență. Suntem o echipa tânără, cu mult entuziasm care ne desfăsuram activitatea în cea mai mare parte cu zâmbetul pe buze și ne-am dori ca și relația cu tine să fie la fel. Ne-am săturat să vedem și să întâlnim “fețe acre” în atât de multe locuri sau instituții publice încât detestăm acest tip de comportament și ne dorim să fim alternativa, unde mergi cu drag, și ești primit cu aceeași atitudine. Din păcate suntem conștienți că nu ne iese întotdeauna, că nu reusim de fiecare data să ne ridicăm peste nivelul așteptărilor tale și cu acest prilej îți cer scuze și te asigur că lucrăm în mod continuu la asta, pentru ca experiența ta cu noi să fie cât mai placută și profitabilă, atât pentru noi cât și pentru tine. Dacă ești în situația în care consideri că nu ai fost tratat corect, îți las emailul meu (office@ineditprint.ro) unde poți să îmi trimiți detalii și promit că îți voi răspunde personal la orice sesizare.
    Nu ne supărăm dacă ne scrii sau suni la 3 noaptea sau duminică. Poți să o faci când îți cade ție cel mai bine, doar îți amintesc că de regulă putem să răspundem de luni pana vineri de la 8 la 17-18, și majoritatea răspunsurilor noastre vor veni în acest orar. De asemenea te rog să ai în vedere că uneori sunt extrem de multe mesaje(mai ales dupa weekend sau zile libere) și nu reusim să răspundem instant la toate mesajele care le primim, dar te asigur ca absolut toate mesajele primesc un răspuns.Dacă răspunsul de care ai nevoie este urgent, te rog să ne contactezi telefonic la numărul afișat pe site, iar în acest mod vei primi un răspuns sau o soluție rapidă la solicitarea ta. Ține cont doar, că în afara orelor mentionate s-ar putea să fim plecați și să te contactăm doar în momentul în care revenim la birouri. Te rugăm să nu te superi nici tu, și să ne întelegi că avem nevoie și noi să ne încărcăm bateriile :).
     Nu ne supărăm când ai comenzi urgente, dar tin să îți reamintesc că produsele personalizate se realizează după ce plasezi comanda, iar în cazul unor comenzi mici, putem să le pregătim chiar în cateva minute sau ore, pe când în cazul altor comenzi este nevoie de zile întregi. Unele produse pot necesita procese de producție mai complexe și timp pentru ca aceste comenzi să fie procesate, iar în aceste cazuri oricât ne străduim noi, timpii de livrare pot fi puțin mai mari.
     Nu ne supărăm când ne ceri oferte de preț, nici chiar atunci când ne spui că ai găsit în altă parte mai ieftin. Te incurajez doar în aceste cazuri să ne precizezi dacă poți și prețul la care ai găsit, iar în cazul în care este posibil o să îți facem o ofertă mai avantajoasă. Te incurajez de asemenea să evaluezi toate aspectele acelei oferte pentru că nu întotdeauna un preț mic aparent este cea mai bună alegere.
     Nu ne supărăm când ne întrebi de produse sau servicii care nu sunt în portofoliul nostru. Suntem deschiși propunerilor tale, iar în măsura  posibilităților vom încerca să îți oferim o soluție potrivită problemei tale.
     Nu ne supărăm când cumperi de la noi :). La fel ca orice altă companie avem nevoie de venituri pentru a ne putea desfășura activitatea, pentru a ne achita furnizorii, cheltuielile și chiar cel mai mare beneficiar, bugetul de stat:(. S-ar putea să constați că este posibil să nu avem chiar la toate produsele  cele mai mici prețuri de pe piata, dar te asigurăm că avem prețuri rezonabile la majoritatea produselor și că încercăm să avem mereu, dacă nu cea mai bună ofertă, măcar printre cele mai bune. Este adevărat că nici nu dorim să avem cele mai ieftine produse, deoarece cele mai ieftine produse ar insemna cele mai proaste materiale, cele mai proaste servicii cu cei mai slabi plătiți colegi, cei mai slabi curieri, etc si noi ne dorim sa îți asigurăm o experiență “peste așteptări” atât în ceea ce priveste produsele cât și întreaga ta interacțiune cu noi. Îți reamintesc aici doar vechea zicala “Gratis nu există, ieftin nu rezistă” și sunt convins că ești suficient de înțelept să alegi ce este mai bine pentru tine sau compania ta. Eu îți multumesc în avans pentru decizia ta!
     Nu ne supărăm când ne spui părerea ta despre comenzile primite. Ne bucură să primim recenzii  încântătoare, care ne provoacă să fim mai buni, și ne dau energie să mergem mai departe chiar și în momente mai complicate. Chiar daca nu ne încântă la fel de mult, nu se supărăm cand ne spui și lucrurile care nu ți-au placut la comanda ta. Dorim sa facem lucrurile cât mai bine, atât pe partea de produse cât și pe partea de livrare iar sloganul “peste așteptări” să nu fie doar vorbe in vânt, ci reale. Totuși pentru a reuși asta, avem nevoie să ne spui și aspectele care nu ți-au plăcut, tocmai pentru ca noi să putem corecta și îmbunătăți fiecare aspect al colaborarii noastre. Îți multumesc pe aceasta cale pentru ajutorul acordat prin feedbackul tău.
     Este primul meu conținut pe blog și vreau să îți multumesc că ți-ai rapit din prețiosul tău timp să îl citesti, iar în semn de recunostintă vreau să îți ofer un mic bonus. Codul de reducere BLOG10 îți dă posibilitatea să achiziționezi orice produs cu un discount suplimentar de 10% din prețurile afisate pe site. Poți să accesezi site-ul chiar aici  https://www.ineditprint.ro/
    Scriind aceste rânduri mi-am dat seama că, totuși sunt momente care ne întristează, dar ca să nu lungesc prea mult povestea, voi reveni in curând cu un nou articol cu acele momente în care totusi ne mai supărăm puțin și noi :(.
      Cu prețuire, Boldan Cornel
   Owner & Manager Inedit Grup.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!